Nyheder fra Vejle

22 °
Let overskyet
Alarm112
Sport

Se alle nyheder

Seneste annoncer fra Vejle og omegn

Til salg:
VW ID.Buzz Style
BILEN ER NETOP ANKOMMET OG AFVENTER KLARGØRING. KONTAKT SLGSAFDELINGEN ALLEREDE IDAG FOR FREMVISNING Så fik vi endelig endnu en Id.Buzz på lager. Denne gang i den fede style udgave med Matrix lygter, svingbart træk og el skydedøre. 🔋DC hurtigladning op til 170KW 🔋Elektrisk rækkevidde 417 km (WLTP) 🔋Batterikapacitet: 77 KWh Udvalgt udstyr: ✅Svingbart Anhængertræk ✅Alcantara/dellæder sæder ✅Adaptiv fartpilot ✅Bakkamera + Area View ✅Parkeringssensor for og bag ✅Lane Assist ✅Blindvinkelalarm ✅Nøglefri start ✅20" Alufælge ✅Varme i rat ✅Sædevarme ✅El bagklap ✅Navigation ✅Apple carplay og Android Auto ✅LED Matrix forlygter og meget mere Du kan trygt handle bil hos Autocentralen – Vores mange kunder har talt og vurderer os fremragende på Trustpilot ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi tilbyder vores kunder den absolut største tryghed i en bilhandel: 👍REDRIVE - Alle vores biler har gennemgået en kosmetisk og teknisk klargøring og gennemgået på mere end x kontrolpunkter inden køb og levering 👍FINANSIERING - Vi tilbyder fast- og variabel rente, med- og uden udbetaling, kort- eller lang løbetid… Kort og godt vi tilpasser finansieringen dine ønsker og behov 👍FORSIKRING - Vi arbejder sammen med mange af de bedste forsikringsselskaber og tilbyder en forsikringsløsning, hvor prisen er lav – og dækningen god! 👍SERVICEAFTALE - Ønsker du serviceaftale så tilbyder vi flere forskellige løsninger – alt afhængig af bilen og dine ønsker 👍GARANTI - Ønsker du mere end købelovens bestemmelser, så har vi mulighed for at tilbyde dig yderligere dækninger, således du trygt kan køre i bilen i mange år Aut., 20" Alufælge, Varme i rat, Fuldaut. klima, 2 zone klima, Elektrisk kabinevarmer, Fjernb. c.lås, Nøglefri betjening, Kørecomputer, Infocenter, Varme i forrude, Auto. nedbl. bakspejl, Udv. temp. måler, Regnsensor, Sædevarme, Højdejust. forsæder, El indst. forsæder, El indst. førersæde, El indst. førersæde m. memory, El-ruder, El-spejle, Læderrat, Splitbagsæde, Dellæder, Kopholder, Bagagerumsdækken, Isofix, Armlæn, usb tilslutning, apple carplay, android auto, digitalt cockpit, musikstreaming via bluetooth, bluetooth, håndfrit til mobil, multifunktionsrat, navigation, dab radio, el-klapbare sidespejle, el-klapbare sidespejle m. varme, el-spejle m/varme, 360° kamera, bakkamera, parkeringssensor (bag), parkeringssensor (for), adaptiv fartpilot, el betjent bagklap, elektrisk parkeringsbremse, skiltegenkendelse, el komfortsæder, automatisk lys, fjernlysassistent, kurvelys, led kørelys, fuld led forlygter, airbag, abs, antispin, esp, servo, vognbaneassistent, automatisk nødbremsesystem, tonede ruder, mørktonede ruder i bag, svingbart træk (manuel), blindvinkelsassistent
Autocentralen Vejle
Indrykket 17. maj på Bilhandel
Job tilbydes:
Lukkeansvarlig, over 18 år, 365discount Enghavecentret (Vejle)
365discount Trives du med tempofyldte arbejdsdage? Jobbet som lukkeansvarlig butiksmedarbejder er en blanding mellem praktiske opgaver i butikken, kassearbejde og kundeservice leveret med et smil. Hvem er du? Du bidrager til at give kunden en god og god indkøbsoplevelse ved at medvirke til at kunden møder en ren og velopfyldt butik med glade, kundeorienterede medarbejdere. Du er over 18 år, gerne studerende med butikserfaring, kan arbejde eftermiddag, aften og aftalte weekender. Tingene sker omkring dig, hvor du har en praktisk tilgang, også selvom der er travlhed. Du finder det motiverende at lede aftenholdet og gennemføre aftalte lukkerutiner. Som lukkeansvarlig vil du i samarbejde med butikschefen og souschefen, sikre at butikken også er sæsonaktuel og indbydende om aftenen. Vi tilbyder Et job hvor din arbejdsindsats gør en synlig forskel i butikken Støtte af ledere og kollegaer, så du får en god oplæring Medarbejderbonusordning, god pension og ansættelsesforhold Gode muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det - både i 365discount og på tværs af Coops kæder Viljen og evnerne er det vigtigste, for vi skal nok klæde dig på til jobbet. Men har du kendskab til detailhandel er det en fordel. Vil du vide mere? Læs mere om 365discount på: coop365.coop.dk. Du kan også kontakte butikschef Katrine på telefon 29883287 - eller kigge forbi butikken og få en snak. Ansøg via "Ansøg nu" senest den 16/6-24 I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke. Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede. 365discount - det rigtige sted at gøre en forskel I 365discount har vi en effektfuld og simpel vision: Discount skal være billigt, nemt og godt for vores kunder. Visionen er vigtig og kalder på vores fokus og dedikation. Og vi står sammen om at udleve netop dét hver dag. Vi ved nemlig, at det er alle os 365’ere, der sammen gør den helt store forskel for hver enkelt kunde – uanset om vi er butikschefer, elever, nøglebærere eller noget helt fjerde. Psst… Hvis du er nysgerrig på vores profil, kan du læse mere om os, fx vores bæredygtige initiativer og vores særlige sortiment, her. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e51ec5ea)
Coop 365discount
Indrykket 17. maj på JobNet
Job tilbydes:
Adjunkt/lektor til undervisning af fremtidens datamatiker
Ønsker du at være med til at gøre en forskel for vores studerende og det lokale erhvervsliv er det måske lige dig vi søger. Ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger vi en adjunkt/lektor til undervisning på vores 2½ årige erhvervsakademiuddannelse Datamatiker. Uddannelsen som datamatiker kvalificerer den studerende til selvstændigt at kunne varetage arbejde med at analysere, planlægge og gennemføre løsninger, der vedrører nyudvikling, videreudvikling og integration af it-systemer. Efter 2½ år kan den studerende designe og implementerer it-systemer med anvendelse af tidssvarende teknologier og metoder. Du kan læse mere om Datamatikeruddannelsen på www.ucl.dk. Dine arbejdsopgaver Dine primære opgaver er at varetage undervisning og vejledning på Datamatikeruddannelsens 2. studieår, hvor du vil blive ansvarlig for teknologi-området. Vi har desuden et tæt samarbejde med UCLs forskningsenhed, hvilket betyder, at du ud over undervisning også vil indgå i relevante udviklings- og forskningsprojekter. Endvidere arbejder vi tæt sammen med erhvervslivet og du skal derfor have lyst til at undervise både i teori og i praksis til fordel for både uddannelsen og de studerende. Som underviser skal du kunne facilitere projektorienteret tværfaglig undervisning i blandt andet fagene Programmering Teknologi Systemudvikling. Vores ønsker til dig Vi søger en underviser, som brænder for sit fag og arbejdet med de studerendes læring samt medvirke og tage initiativ til pædagogisk og faglig fornyelse. Du vil indgå i et underviserteam med kompetente kollegaer, hvor I samarbejder om læringsaktiviteter og sikrer rammerne for et godt studiemiljø. Det er ikke så vigtigt, at du har undervisningserfaring, men du skal være god til at arbejde i teams. Herudover ønsker vi at Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau (fx cand.it., cand.polyt.). Hvis du har en bacheloruddannelse, vil der være mulighed for at tage en masteruddannelse. Du har erhvervserfaring som systemudvikler, systemarkitekt eller lignende. Du erfaring med udvikling af distribuerede systemer i en cloud sammenhæng. Du har erfaring eller viden om DevOps og CALMS. Du interesserer dig for teknologi og virtualisering med Docker. Om os Du bliver en del af afdelingen Uddannelser på Boulevarden i Vejle. Vi er 20 medarbejdere og 500 studerende fordelt på 6 uddannelser. For den rette tilbyder vi en stilling, hvor du udvikler dig bredt og arbejder tæt sammen med afdelingens øvrige uddannelser. Herudover tilbyder vi: En hverdag med stor fleksibilitet og stort ansvar for udvikling af uddannelsen Et job, hvor du trækker på og løbende vedligeholder din kontakt med erhvervet En varieret arbejdsdag med både undervisnings- og udviklingsopgaver Et arbejdsmiljø, hvor vi støtter hinanden, udfordrer hinanden og griner sammen Ansættelse Du ansættes senest pr. 1. august 2024 og din gennemsnitlige arbejdstid vil være 37 timer pr. uge Dit primære ansættelsessted vil være Boulevarden 25 i Vejle. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt Bekendtgørelse nr. 1458 af 24. juni 2021 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og visse maritime uddannelsesinstitutioner. Et adjunktforløb er på maksimalt 4 år. Ved ansættelse som lektor ser vi ser gerne, at du er lektorbedømt efter Stillingsstrukturen fra 2013. Er du lektorbedømt efter tidligere stillingsstrukturer, kan du efter aftale vælge, at ansættelsen sker på hidtidige centralt fastsatte løn- og ansættelsesvilkår efter stillingsstruktur fra 2003, hvilket blandt andet kan have indflydelse på størrelsen af dit lektortillæg samt muligheden for at kunne blive udpeget som medlem af lektorbedømmelsesudvalg. Alternativt kan du aftale fornyet lektorbedømmelse efter den aktuelle stillingsstruktur og efter reglerne i kapitel 5 i Bekendtgørelse nr. 673 af 13. maj 2020 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse m.m. Bedømmelsen sker på grundlag af en kort lektoranmodning på 8 sider vedrørende kompetencer inden for forskning og udvikling. Anmodningen skal afleveres til UCL i forbindelse med ansættelsesprocessen. Bedømmelsen afgøres på 3-6 uger af et eksternt bedømmelsesudvalg nedsat af UCL. Ved evt. negativ bedømmelse kan ansættelsen ske efter tidligere stillingsstruktur eller som adjunkt. UCL tilbyder vejledning i forbindelse med udarbejdelse af anmodningen. Flere oplysninger Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte uddannelseschef Leif Bojesen på mobil 2887 0336 Ansøgning Lyder det som noget for dig? Så send os din ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og øvrige relevante bilag via ucl.dk senest den 10. juni 2024. Samtaler afholdes løbende og der forventes en afklaring medio juni 2024. Vi glæder os til at høre fra dig.
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Indrykket 17. maj på JobNet
Job tilbydes:
Socialrådgiver søges til vores Børneteam
Vi søger en socialrådgiver, der kan være med til at forsætte implementering af Barnets lov i vores Børneteam Om jobbetVi søger en socialrådgiver i Børneteamet snarest muligt og senest 1. august 2024. Der er tale om en fast stilling.I Familieafdelingen bliver du en del af en afdeling med et højt fagligt niveau, hvor vi tager fælles ansvar og spiller hinanden gode. Som rådgiver i Familieafdelingen vil du opleve, at du har mulighed for tæt samarbejde og sparring med dine kollegaer, faglig konsulent og ledelse. Vi deltager som oftest to rådgivere på store netværksmøder, hvilket blandt andet giver mulighed for at være mere nærværende i mødet med børn, unge og familier. I dagligdagen og ved sagssparring med teamleder, faglig konsulent og øvrige ledelse, vil du opleve, at der er fokus på fælles ansvar og at finde den mest meningsfulde støtte for de børn, unge og familier, som vi er her for at hjælpe.Dine primære arbejdsopgaver i Børneteamet vil være:Generel sagsbehandling – herunder mødeafholdelse, rådgivning og vejledningHåndtering af underretningerAkutte opgaverIværksætte dag- og døgnforanstaltninger, samt følge op på disseInddragelse af barnet, herunder samtaler med børnIværksætte forebyggende foranstaltninger samt følge op på disseUdarbejdelse af Afdækninger, Børnefaglige undersøgelser og Barnets PlanVi har fokus på et godt og tæt samarbejde med barnet/den unge, forældrene, netværket og vores samarbejdspartnere. I Familieafdelingen arbejder vi helhedsorienteret og dialogbaseret i sagsbehandlingen, hvor fokus er øget inddragelse af såvel privat som professionelt netværk, og hvor familien, barnet og den unge er medspillere gennem inddragende netværksmøder. Det er en fordel, hvis du har erfaring med netværksinddragelse. Om osFamilieafdelingen er beliggende i Skolegade 1 og på Boulevarden 19HK i Vejle. Vi er organiseret i fire rådgiverteams; Administration og Modtagelse, Børneteam, Børn med funktionsnedsættelse og Ungeteam.Modtagelse: Modtager alle underretninger, foretager 24-timers vurdering, foretager screening, giver råd og vejledning samt iværksætte støtte efter §30 og handler i akutte sager.Børneteam: Målgruppen er 0-15 år. Her foretages afdækning, udarbejdelse af børnefaglig undersøgelse, samt udarbejdelse af barnets plan. Der iværksættes støtte efter Barnets Lov samt der afholdes opfølgning på foranstaltning.Børn m. funktionsnedsættelse: Målgruppen er 0-15 år, hvor barnet har en fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. I teamet foretages målgruppeafklaring, bevilling og opfølgning vedrørende handicapkompenserende ydelser. Her udarbejdes børnefaglig undersøgelse og barnets plan. Der iværksættes støtte efter Barnets Lov samt der afholdes opfølgning på foranstaltning.Ungeteam: Målgruppen er 15-18 (23) år, hvor den unge kan have enten sociale udfordringer og/eller fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Her udarbejdes børnefaglig undersøgelse og Barnets plan. Der iværksættes støtte efter Barnets Lov samt der afholdes opfølgning på foranstaltning. I teamet foretages ligeledes målgruppeafklaring, bevilling og opfølgning vedrørende de handicapkompenserende ydelser i sager hvor den unge har enfunktionsnedsættelse. I Unge er vi optaget af den gode overgang til voksenlivet. Vi tilbyder digEt meningsfyldt job i en ambitiøs afdeling med fagligt dygtige kollegaer, som brænder for deres arbejdeEn omskiftelig hverdag med fart på, og hvor vi trives med at dagene aldrig er ensEt godt arbejdsmiljø hvor kollegaer er gode til at være der for hinanden, der er fokus på det gode fællesskab i teams og på tværs af afdelingenEn ledelse, som lytter, tager ansvar og sætter handling bag ord, samt er villig til at prøve nye tiltag af og tænke ud af boksenEn arbejdsplads, der tør gå nye veje, tænke kreativt og hele tiden ønsker at udvikle sig – samt har fokus på medarbejderinddragelseMulighed for hjemmearbejde, når den daglige drift tillader detIntro og mulighed for sparring ved faglig konsulent. Vi sikrer, at du får den bedst mulige introduktion til arbejdet og afdelingen herunder sidemandsoplæringKompetenceudviklingsmoduler, hvor du som ny introduceres til, hvordan vi arbejder i FamilieafdelingenIntroduktion til samt besøg hos relevante samarbejdspartnereSupervision Vi forventer af dig:At du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler – erfaring fra børne- og ungeområdet vægtes højtAt du ser vigtigheden i, og formår at arbejde tæt sammen med familiernes private og professionelle netværkAt du er faglig og skriftlig stærk – og både kan arbejde selvstændigt og sammen med andreAt du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af dit arbejde – og har fokus på sagsflowAt du kan håndtere, at der altid vil være arbejdsopgaver, som skal varetagesAt du kan bevare overblikket og prioritere opgaverne i en travl hverdag med komplekse opgaverAt du trives i en uforudsigelig hverdag med akutte opgaverAt du har en anerkendende tilgang – og samtidig trives i rollen som myndighedsrådgiverAt du formår at mentalisere og er interesseret i at blive bedre til detteAt du har lyst til at indgå i og bidrage til et godt arbejdsmiljøErfaring i DUBU er en fordel, men ikke et kravAt du har kørekort, da der ofte forekommer møder ud af huset AnsættelsesvilkårStillingen er på 37 timer. Forventet snarest muligt eller 1. august 2024Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Lokal Løndannelse.Der udbetales et fast fleksibilitetstillæg ift. arbejdstider, da der kan forekommearbejde uden for almindelig kontortid – dette som oftest planlagt. AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning med referencer og dokumentation for uddannelse inkl.karakterblad senest den 16. juni 2024. Samtaler forventes afholdt den 20. juni 2024. Har du lyst til at vide mere?Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:leder af Børneteam Karen Ærø: 30 70 57 83 AttesterVi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.Send din ansøgningVi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b41fd60b)
Vejle Kommune
Indrykket 17. maj på JobNet
Job tilbydes:
Socialrådgiver søges til vores Børneteam
Vi søger en socialrådgiver, der kan være med til at forsætte implementering af Barnets lov i vores Børneteam Om jobbetVi søger en socialrådgiver i Børneteamet snarest muligt og senest 1. august 2024. Der er tale om en fast stilling.I Familieafdelingen bliver du en del af en afdeling med et højt fagligt niveau, hvor vi tager fælles ansvar og spiller hinanden gode. Som rådgiver i Familieafdelingen vil du opleve, at du har mulighed for tæt samarbejde og sparring med dine kollegaer, faglig konsulent og ledelse. Vi deltager som oftest to rådgivere på store netværksmøder, hvilket blandt andet giver mulighed for at være mere nærværende i mødet med børn, unge og familier. I dagligdagen og ved sagssparring med teamleder, faglig konsulent og øvrige ledelse, vil du opleve, at der er fokus på fælles ansvar og at finde den mest meningsfulde støtte for de børn, unge og familier, som vi er her for at hjælpe.Dine primære arbejdsopgaver i Børneteamet vil være:Generel sagsbehandling – herunder mødeafholdelse, rådgivning og vejledningHåndtering af underretningerAkutte opgaverIværksætte dag- og døgnforanstaltninger, samt følge op på disseInddragelse af barnet, herunder samtaler med børnIværksætte forebyggende foranstaltninger samt følge op på disseUdarbejdelse af Afdækninger, Børnefaglige undersøgelser og Barnets PlanVi har fokus på et godt og tæt samarbejde med barnet/den unge, forældrene, netværket og vores samarbejdspartnere. I Familieafdelingen arbejder vi helhedsorienteret og dialogbaseret i sagsbehandlingen, hvor fokus er øget inddragelse af såvel privat som professionelt netværk, og hvor familien, barnet og den unge er medspillere gennem inddragende netværksmøder. Det er en fordel, hvis du har erfaring med netværksinddragelse. Om osFamilieafdelingen er beliggende i Skolegade 1 og på Boulevarden 19HK i Vejle. Vi er organiseret i fire rådgiverteams; Administration og Modtagelse, Børneteam, Børn med funktionsnedsættelse og Ungeteam.Modtagelse: Modtager alle underretninger, foretager 24-timers vurdering, foretager screening, giver råd og vejledning samt iværksætte støtte efter §30 og handler i akutte sager.Børneteam: Målgruppen er 0-15 år. Her foretages afdækning, udarbejdelse af børnefaglig undersøgelse, samt udarbejdelse af barnets plan. Der iværksættes støtte efter Barnets Lov samt der afholdes opfølgning på foranstaltning.Børn m. funktionsnedsættelse: Målgruppen er 0-15 år, hvor barnet har en fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. I teamet foretages målgruppeafklaring, bevilling og opfølgning vedrørende handicapkompenserende ydelser. Her udarbejdes børnefaglig undersøgelse og barnets plan. Der iværksættes støtte efter Barnets Lov samt der afholdes opfølgning på foranstaltning.Ungeteam: Målgruppen er 15-18 (23) år, hvor den unge kan have enten sociale udfordringer og/eller fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Her udarbejdes børnefaglig undersøgelse og Barnets plan. Der iværksættes støtte efter Barnets Lov samt der afholdes opfølgning på foranstaltning. I teamet foretages ligeledes målgruppeafklaring, bevilling og opfølgning vedrørende de handicapkompenserende ydelser i sager hvor den unge har enfunktionsnedsættelse. I Unge er vi optaget af den gode overgang til voksenlivet. Vi tilbyder digEt meningsfyldt job i en ambitiøs afdeling med fagligt dygtige kollegaer, som brænder for deres arbejdeEn omskiftelig hverdag med fart på, og hvor vi trives med at dagene aldrig er ensEt godt arbejdsmiljø hvor kollegaer er gode til at være der for hinanden, der er fokus på det gode fællesskab i teams og på tværs af afdelingenEn ledelse, som lytter, tager ansvar og sætter handling bag ord, samt er villig til at prøve nye tiltag af og tænke ud af boksenEn arbejdsplads, der tør gå nye veje, tænke kreativt og hele tiden ønsker at udvikle sig – samt har fokus på medarbejderinddragelseMulighed for hjemmearbejde, når den daglige drift tillader detIntro og mulighed for sparring ved faglig konsulent. Vi sikrer, at du får den bedst mulige introduktion til arbejdet og afdelingen herunder sidemandsoplæringKompetenceudviklingsmoduler, hvor du som ny introduceres til, hvordan vi arbejder i FamilieafdelingenIntroduktion til samt besøg hos relevante samarbejdspartnereSupervision Vi forventer af dig:At du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler – erfaring fra børne- og ungeområdet vægtes højtAt du ser vigtigheden i, og formår at arbejde tæt sammen med familiernes private og professionelle netværkAt du er faglig og skriftlig stærk – og både kan arbejde selvstændigt og sammen med andreAt du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af dit arbejde – og har fokus på sagsflowAt du kan håndtere, at der altid vil være arbejdsopgaver, som skal varetagesAt du kan bevare overblikket og prioritere opgaverne i en travl hverdag med komplekse opgaverAt du trives i en uforudsigelig hverdag med akutte opgaverAt du har en anerkendende tilgang – og samtidig trives i rollen som myndighedsrådgiverAt du formår at mentalisere og er interesseret i at blive bedre til detteAt du har lyst til at indgå i og bidrage til et godt arbejdsmiljøErfaring i DUBU er en fordel, men ikke et kravAt du har kørekort, da der ofte forekommer møder ud af huset AnsættelsesvilkårStillingen er på 37 timer. Forventet snarest muligt eller 1. august 2024Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Lokal Løndannelse.Der udbetales et fast fleksibilitetstillæg ift. arbejdstider, da der kan forekommearbejde uden for almindelig kontortid – dette som oftest planlagt. AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning med referencer og dokumentation for uddannelse inkl.karakterblad senest den 16. juni 2024. Samtaler forventes afholdt den 20. juni 2024. Har du lyst til at vide mere?Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:leder af Børneteam Karen Ærø: 30 70 57 83 AttesterVi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.Send din ansøgningVi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b41fd60b)
Vejle Kommune
Indrykket 17. maj på JobNet
Indryk gratis dine annoncer på Bilhandel.dk, Retro-app.dk, Ridr.dk og Handyhand.dk

Vejle 

I det sydlige Jylland finder man Danmarks niende største by målt på indbyggertal. Byens navn er Vejle, og med sine lidt over 57.000 indbyggere er der tale om en by, der oplever større og større tilslutning. Vejle er en gammel by, der har sin oprindelse fra længere tilbage end Middelalderen. Byens postnummer er 7100 og byen er en del af Vejle Kommune. 


Geografisk er Vejle beliggende i Trekantsområdet, hvilket er et begreb der dækker over byerne Fredericia, Kolding og ikke mindst Vejle selv. Nær Vejle finder man også Bredballe, der er kendt for at være en attraktiv by at bosætte sig i for velhavende mennesker, der ønsker at bo i luksuriøse ejendomme tæt på havet. 


Ud fra Vejle finder man nemlig Vejle Fjord, der historisk set har været med til at give byen en god infrastruktur. Grundet byens centrale beliggenhed og den nærliggende fjord har det nemlig over mange hundrede år været muligt at sejle varer ind og ud af byen. 

Værd at vide om Vejle

Udover at være en by med en masse historie er der også en masse andet info, der er værd at vide om Vejle.


Først og fremmest er Vejle en by i stor udvikling. Dette kan både ses på byens arkitektur og modernitet. Vejle er eksempelvis kendt som værende en handelsby med et bredt og varieret udbud af både tøj- og specialbutikker. Vejle Kommune har desuden renoveret byens strøg for at fastholde byens position som en førende dansk handelsby. Dette har betydet en forlængelse af byens hovedstrøg samt et øget fokus på ny kunst og arkitektur i bybilledet. 


Vejle er derudover også en hyggelig by, hvor der er noget for enhver smag. Nær byens ene gymnasium, Rødkilde Gymnasium, finder man “Bølgen”, der er et kendt boligbyggeri. Boligbyggeriet er kendt for sine fem lejlighedskomplekser, der tilsammen visualiserer en bølge, der står på vandet. Byggeriet er inspireret af Jørn Utzons operahus i Sydney samt det kuperede landskab omkring Vejle Fjord. 

Ting at opleve i byen

Vejle har en række seværdigheder, der er et besøg værd. Først og fremmest finder man i byen et viden- og oplevelsescenter kaldet “Økolariet”. Her kan besøgende gennem udstillinger, undervisning og arrangementer få et øget kendskab til natur, miljø, energi, kost, sundhed, innovation og meget mere. Økolariet er et besøg værd for både voksne som unge. 


Nær Vejle Fjord og tæt på det føromtalte boligbyggeri, “Bølgen”, finder man også Dyrehaven. Dette skovområde er et lukket område, hvor det er muligt at komme til på dyrevildt. I Dyrehaven er det muligt at gå eller køre en tur og eventuelt prøve at fodre nysgerrige dådyr eller kronhjorte.


Af andre naturmæssige seværdigheder kan også nævnes “Vejle Lystbådehavn” og “Skyttehushaven”, der tilbyder hver sin form for oplevelse. Ved Vejle Lystbådehavn kan du i hyggelige omgivelser være tæt på vandet og se Vejle fra sin smukkeste side. Ved Skyttehushaven er der ofte arrangementer, koncerter og andet, der kan vække en interesse hos de fleste. Derudover er haven også utroligt hyggeligt og ligger kun et spytkast fra vandet. 


Er du mere til shopping eller cafébesøg kan du tæt på byens strøg finde “Bryggen”, der er et forholdsvist nyt og populært shoppingcenter. Her finder man blandt andet nogle af nutidens mest populære tech-, tøj- og boligbutikker. 

Vejle er en fodboldby

Vejle er også kendt for at være en fodboldby. Klubbens bedste herrehold har lange og stolte traditioner og kan blandt andet blære sig med at have vundet hele fem danske mesterskaber. 


Derudover var klubben også et berygtet europæisk tophold tilbage i 70’erne, hvor man var vanlig deltager i Mesterholdenes Europa Cup eller Pokalvindernes Europa Cup, der i den tid var store europæiske turneringer. 


Af store danske legender kan blandt andet nævnes Allan Simonsen, John Sivebæk og Thomas Gravesen der alle har opnået stjernestatus i Vejle.


Klubben er i øjeblikket ikke ved fortids styrke og lever i øjeblikket en anonym tilværelse i landets næstbedste række. Her klubben dog gode fremskridt og håber på at vende lynhurtigt tilbage i landets fineste selskab efter at være rykket ud af Superligaen i den seneste sæson. 

Skole og jobmuligheder

I Vejle er der masser af muligheder for at uddanne sig. I Vejle såvel som Vejle Kommune er der et hav af folkeskoler, der alle kan give en god faglig start på tilværelsen. Derudover finder man også to almene gymnasier i Vejle, henholdsvis Rosborg- og Rødkilde Gymnasium. Det er også muligt at tage en HHX, HTX eller HF-uddannelse på Campus Vejle, der tilbyder uddannelse i et moderniseret og unikt studiemiljø.


Desværre kan Vejle ikke tilbyde universitetsuddannelser i øjeblikket, men det er muligt at tage forskellige videregående uddannelser i Vejle Kommune. Der ligger eksempelvis et lærerseminarium i Jelling – kun et kvarters kørsel fra Vejle. 


Når det kommer til jobmuligheder, er der også masser af potentielle attraktive jobs at finde. Vejle ligger eksempelvis kun en times kørsel fra Aarhus, men der er også mange job at hente i Vejle by. Er du sygeplejerske, kan du få job på byens sygehus, og ønsker at du at arbejde med handel, er der også fine chancer for, at du kan realisere din drøm i Vejle. 

Sponsoreret